На першому тижні листопада в Ейндховені стартувало серійне виробництво вантажівок DAF нового покоління. Перший автомобіль, що зійшов з конвеєра — XG+ червоного кольору, оснащений 12,9-літровим двигуном PACCAR MX-13, — у присутності мера Ейндховена Джона Йоррітсми (John Jorritsma) і президента DAF Trucks Гаррі Уолтерса (Harry Wolters) був переданий керуючому директору та власнику компанії Verbeek Agra Vision – Андре Вербеєк (André Verbeek).
DAF став першим виробником вантажної техніки, який представив абсолютно нове покоління тягачів, розроблене відповідно до нових вимог ЄС щодо маси та габаритів.
«DAF — не просто перша, а єдина компанія, яка це зробила, — підкреслив президент DAF Trucks Гаррі Уолтерс. — Це означає, що наші нові магістральні тягачі — XF, XG та XG+ стануть еталоном у галузі з погляду економічності, безпеки та комфорту. Поліпшення цих показників було основним мотивом рішення Європейської комісії, яка надала учасникам більше можливостей для розробки нових, досконаліших кабін. Подовживши передню частину на 16 см і приділивши максимум уваги аеродинаміці, ми змогли знизити витрату палива на 10% і приблизно стільки ж скоротити викиди CO2».
Місце дії - Brainport Eindhoven
Мер Ейндховена Джон Йоррітсма з гордістю відзначив успіхи свого міста, що виступає центром інноваційного кластера Brainport Eindhoven. «Ця знаменна подія сталася в Ейндховені – місті технологій, дизайну та знань. Те, що саме тут компанія DAF сьогодні запускає серійне виробництво високотехнологічних, революційних вантажівок нового покоління, є найкращою характеристикою нашого міста».
Нове покоління вантажівок DAF створено на базі абсолютно нової платформи, яка повністю готова для використання силових ліній майбутнього, які зараз розробляють DAF і працюють на альтернативних джерелах енергії — електриці та водні.
Новий стандарт комфорту водія
Перший автомобіль нового покоління був переданий Андре Вербеєку, керуючому директору і власнику нідерландської компанії Verbeek Agra Vision, що займається внутрішніми і міжнародними перевезеннями м'яса птиці і яєць і має парк з 30 вантажівок, 25 з яких — марки DAF. Знаковий XG+ надійде у розпорядження дочірньої компанії Hennentransport Hooijer. «Нарівні з неперевершеною надійністю та низьким рівнем витрат на кілометр шляху важливим аргументом на користь нашого рішення обрати DAF став визначний рівень комфорту для водія, – пояснює Андре Вербеєк. — Представивши нову флагманську модель XG+, DAF вкотре задає нові стандарти. Сьогодні це дуже важливий чинник за умов дефіциту водіїв».