HEV, або гібридні електричні автомобілі, об'єднали в собі найкраще з двох світів: повний електропривод для роботи в місті та екологічний дизельний двигун для всіх інших завдань. DAF відчуває цю вельми багатообіцяючу технологію, що володіє важливою перевагою адаптації практично до будь-якої ситуації.

 

 
DAF-CF-Hybrid-Driveline

DAF CF Hybrid

Інноваційні автомобілі DAF CF Hybrid, які в даний час тестуються в реальних умовах експлуатації, комплектуються дизельним двигуном PACCAR MX-11 10,8 л (до 330 кВт / 450 к.с.) і електродвигуном ZF (75 кВт / 100 к.с. , пікова потужність: 130 кВт / 175 к.с.) зі спеціальною коробкою передач ZF TraXon для гібридних трансмісій. Електродвигун працює від блоку акумуляторів 85 кВт, який перезаряджається під час роботи дизельного двигуна. При повному заряді акумуляторів автомобіль - в залежності від загальної ваги - має запас ходу від електроприводу до 50 км, і цього більш ніж достатньо для в'їзду і виїзду з міського району.

 

За межами міста CF Hybrid працює від екологічного та ефективного дизельного двигуна PACCAR MX-11, який забезпечує можливість перевезень на далекі відстані. Енергія, що генерується гальмом-сповільнювачем і контролем швидкості руху на схилі, використовується електродвигуном для резервування дизельного двигуна. Це дуже вигідне рішення як з точки зору витрат палива, так і з точки зору викидів CO2 під час використання дизельного двигуна.

 

 
DAF CF Hybrid-Innovation Truck

DAF починає польові випробування CF Hybrid

Марсел Патер (Peter Appel Transport): "Разом з нашим клієнтом Альбертом Хейіном ми постійно шукаємо способи зменшення обсягу викидів CO₂. У місті DAF CF Hybrid може використовувати повністю електричний привід, і в той же час наявність дизельного двигуна дозволяє автомобілю відвідувати різні віддалені центри дистрибуції без будь-яких складнощів".

Дізнатись більше
 

Відповідність до більш суворих стандартах щодо викидів

Гібридні рішення також дозволяють операторам забезпечити відповідність до все більш суворих стандартах викидів. Починаючи з 2025 року, у декількох європейських містах у центральних районах буде дозволено використання комерційних транспортних щасобів тільки з нульовим забрудненням викидів. Для великотоннажних і середньотоннажних вантажівок, які в основному експлуатуються за містом, гібридна технологія - це ідеальне рішення для виконання умов обмеження. Повний електропривід забезпечує нульові викиди у центрі міста, а екологічне дизельне паливо гарантує максимальний запас ходу і гнучкі можливості використання вантажівок за межами міст.

DAF-CF-Hybrid-Ghostview
 
DAF-CF-Hybrid

Гібридна технологія DAF

Компанія DAF вже багато років займається виготовленням гібридної технології. У 2010 році ми створили LF Hybrid з запасом ходу від електроприводу 2 км. Наш експериментальний XF Hybrid був розроблений в 2012 році і мав запас ходу від електроприводу – 1,5 км. DAF Convenient, названий в честь проєкту 2016 року, спонсорований ЄС - це гібридний тестовий автомобіль з підвищеною економією пального і запасом ходу від електроприводу 3-6 км. У 2017 році в рамках проєкту ЄС «EcoChamps» був випущений гібрид з підвищеною економією пального і запасом ходу від електроприводу 10 км при менших витратах і вазі.