Досконалість силового агрегату

Нові CF і XF комплектується двигунами PACCAR MX-11 і MX-13 з декількома значеннями крутного моменту. Безліч інновацій забезпечують ще більш високий крутний момент на більш низьких оборотах, що гарантує ефективну витрату палива.

Зміни в двигуні

Для кращої в галузі економії палива повністю регульовані масляні, кермові і охолоджуючі насоси, нова поршнева кільцева упаковка і новий профіль спідниці поршня сприяють додатковому зниженню тертя. Більше того, додано новий турбонагнітач і нову систему спалювання для максимальної ефективності.

Розширений екорежим

На нових CF і XF з'явилися додаткові режими Eco. Режим Eco Performance забезпечує баланс між високими ходовими якостями та економією пального. Якщо в пріоритеті паливна економічність, рекомендується використання режиму Eco Fuel , коли, наприклад, перемикання передач відбувається на більш низьких оборотах двигуна.

Мінімальні витрати на ремонт

Витрати на послуги з ремонту та технічного обслуговування значно скорочують ваш чистий прибуток. Тому ми впроваджено кілька нових технічних рішень, спрямованих на забезпечення мінімального природного зносу. Наприклад, механізм управління зчепленням розташований тепер в самому кожусі зчеплення, що забезпечує захист від пошкоджень, викликаних водою або брудом. Електронне управління роботою генератора підвищує якість контролю заряду акумуляторних батарей. Всі ці нововведення підвищують довговічність, надійність вантажівок і, в кінцевому рахунку, ваш прибуток.

PACCAR MX engines
DAF TraXon automated gearbox

Високоефективні коробки передач

Нові CF і XF поставляються з автоматичними коробками передач TraXon (12 і 16-ступінчастими). Менші втрати за рахунок тертя, ще більш швидке переключення на наступну передачу і розширені можливості використання функції EcoRoll разом забезпечують мінімальні витрати палива. У той же час за рахунок плавної і безшумної роботи, і точного спрацьовування муфти зчеплення підвищується комфорт водія. Автоматичні трансмісії TraXon нового покоління також забезпечують більш високі передаточні числа на найнижчих передачах, що дозволяє оптимізувати роботу карданної передачі.
DAF rear axle

Високоефективні задні осі

На додаток до нових двигунів і коробок передач розроблено високоефективні задні осі з колісними приводами з низьким тертям. Це ще не все: більш низькі передаточні числа (починаючи з 2,05) гарантують більш високу паливну економічність при низьких обертах двигуна. З метою зниження втрат за рахунок тертя розроблено спеціальні шліфовані комплекти шестерень диференціала і встановлено нові підшипники і ущільнення задньої осі. Також як мастило тепер застосовується низькофракціонне масло задньої осі.