Силовий агрегат

 

Створені для роботи

Створені для роботи

Багатофункціональність автомобілів серії CF обумовлена широким вибором двигунів. Модель CF65 оснащена двигуном PACCAR GR з робочим об'ємом 6,7 л. Модель CF75 оснащена новим двигуном PACCAR PR з робочим об'ємом 9,2 л, а модель CF85 двигуном PACCAR MX з робочим об'ємом 12,9 л., таким же, як і флагман DAF XF105. Три створених за останнім словом техніки двигуна потужніст. від 220 до 510 к. с. можуть задовольнити будь-які індивідуальні вимоги замовника.

 
Двигуни PACCAR відповідають найжорсткішим вимогам стандартів по економічності, надійності і тривалості терміну служби, що дає економічну перевагу оператору і функціональну перевагу водієві. Нові 6-циліндрові рядні двигуни, оснащені системою впорскування високого тиску, виготовленої за технологією "smart", мають більш високу екологічну безпеку і розвивають більш високу потужність і крутний момент на малих обертах.

MX

Двигун PACCAR MX 12,9 л

Двигун PACCAR MX з робочим об'ємом 12,9 л, виробляється в наступних модифікаціях: 360, 410, 460 і 510 к.с. з високим крутним моментом в діапазоні 1775 до 2500 Нм.

Двигун відповідає нормам Euro 5 і EEV, завдяки системі упорскування SMART і технології SCR. Нова конструкція двигуна дозволяє збільшити інтервали обслуговування до 90000 км. При використанні синтетичного моторного масла і центробіжного фільтра інтервали обслуговування можна збільшити до 150000 км, Двигун MX має чудове вбудоване моторне гальмо, що розвиває потужність гальмування від 300 кВт при 1500 об / хв до 375 кВт при 1900 об / хв.
Тип двигуна Характеристика Обертаючий момент
MX265 265 кВт / 360 к.с. / 1,500 - 1,900 об/хв
1,775 Нм / 1,000 - 1,410 об/хв
MX300
300 кВт / 410 к.с. / 1,500 - 1,900 об/хв
2,000 Нм / 1,000 - 1,410 об/хв
MX340
340 кВт / 460 к.с. / 1,500 - 1,900 об/хв
2,300 Нм / 1,000 - 1,410 об/хв
MX375
375 кВт / 510 к.с. / 1,500 - 1,900 об/хв
2,500 Нм / 1,000 - 1,410 об/хв

PR

Двигун PACCAR PR 9,2 л

PACCAR PR Euro 5 engine

Двигун PACCAR PR з робочим об'ємом 9,2 л, розвиває максимальну потужність 250, 310 або 360 к.с. з максимальним обертовим моментом 1050, 1 275 і 1450 Нм відповідно. А також відповідає нормам Euro 5 і EEV, завдяки системі впорскування SMART і технології DAF SCR.

Оптимізація процесу згорання палива і його компонентів дозволяє збільшити інтервали технічного обслуговування до 100000 км. Використання синтетичного моторного масла і центробіжнго фільтра дозволяє збільшити інтервал обслуговування до 150000 км. Стандартне гальмо, що приводиться в дію педаллю тормозу, розвиває максимальне гальмівне зусилля 170 кВт при 2800 об / хв.
Тип двигуна Характеристика Обертаючий момент
PR183
183 кВт / 249 к.с. at 2,200 об/хв
1,050 Нм / 1,100 - 1,700 об/хв
PR228
228 кВт / 310 к.с. at 2,200 об/хв
1,275 Нм / 1,100 - 1,700 об/хв
PR265
265 кВт / 360 к.с. at 2,200 об/хв
1,450 Нм / 1,100 - 1,700 об/хв

GR

Двигун PACCAR GR 6,7 л

GR_6_7

Двигун PACCAR GR з робочим об'ємом 6,7 л розвиває максимальну потужність в 220, 250 і 300 к. с. при крутящому моменті 850, 950 і 1100 Нм відповідно.

Використання більш ефективних, що вимагають менше технічного обслуговування компонентів, в поєднанні з оптимізованими системами охолодження і згоряння палива, дозволяє збільшити інтервали технічного обслуговування до 35000 км для автомобілів, призначених для внутрішньоміських перевезень, і до 55000 км для автомобілів, призначених для перевезення вантажів на далекі відстані , Стандартний гальмо-сповільнювач у випускній системі двигуна дозволяє підвищити ефективність гальмівної системи, яка приводиться в дію педаллю гальмування або новою рульовою колонкою.

Тип двигуна Характеристика Обертаючий момент
GR165
165 кВт / 220 к.с. / 1,900-2,500 об/хв
850 Нм / 1,200-1,700 об/хв
GR184
184 кВт / 250 к.с. / 1,900-2,500 об/хв
950 Нм / 1,200-1,700 об/хв
GR220
220 кВт / 300 к.с. / 1,900-2,500 об/хв
1,100 Нм / 1,200-1,900 об/хв

SCR Технологія / EEV

SCR Technology and EEV

SCR_logo

Технологія виборчої каталітичної нейтралізації DAF SCR - технологія світлого майбутнього «Екологічно-чистий» маршрут

DAF використовує технологію SCR - Селективне каталітичне розкладання, що пропонує найкраще рішення, яке дозволяє відповідати вимогам щодо обмеження вмісту токсичних матеріалів в вихлопних газах Euro 5 і EEV. Технологія виборчого каталітичного відновлення - проста, надійна і ефективна. SCR представляє собою систему допалювання відпрацьованих газів, найбільш ефективні технології спалювання палива можуть використовуватися в самому двигуні.

Компанія DAF пішла ще далі. Технологія DAF SCR застосовується на абсолютно новій серії двигунів PACCAR з сучасною системою впорскування палива під високим тиском без необхідності використання сажових фільтрів для відповідності Euro 5.

EEV_logo

Двигуни DAF EEV

Встановлюючи відкритий фільтр сажі на двигуни Euro 5, компанія DAF Trucks випускає вантажівки для доставки вантажів, що відповідають стандарту (EEV) (транспортні засоби, доброзичливі з навколишнім середовищем). Двигуни EEV викидають на 50% менше сажі, ніж двигуни DAF, вже відповідні жорстким вимогам Euro 5. Завдяки дизельним двигунам EEV DAF здатний домогтися такого рівня викиду, який ще недавно вважався можливим тільки для двигунів, що працюють на природному газі.В результаті надзвичайно ефективного процесу згоряння палива 4-циліндровий двигун PACCAR FR118 (160 к.с.) навіть не потрібно фільтр сажа для відповідності вимогам EEV.


Знайди найближчого дилера DAF