Четвер, 27 червня, 2019 | Eindhoven

ІННОВАЦІЙНИЙ DAF CF ELECTRIC СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ GREEN TRUCK AWARD


Завантажити

DAF CF Electric отримав нагороду Green Truck Logistics Solution 2019.

Дві повністю електричні вантажівки DAF, що належать Rhenus - дочірня компанія Contargo, беруть участь в масштабних експлуатаційних випробуваннях вантажних автомобілів в країнах Європи - стали першими моделями CF Electric на дорогах Німеччини. DAF CF Electric - це електроприводний тягач з колісною формулою 4×2, призначений для експлуатації з повною дозволеною масою до 37 т. в містах, де нормою є одно - або двохвісні напівпричепи. Автомобіль збудований на базі моделі DAF CF і оснащений повністю електричним приводом з технологією VDL E-Power. В основі інноваційної силової передачі лежить електродвигун потужністю 210 кВт./286 к.с., що живиться від комплекту літій-іонних акумуляторних батарей ємністю 170 кВт./год. Запас ходу CF Electric становить до 100 км (в залежності від маси вантажу, що перевозиться). Таким чином дана модель є оптимальним транспортним засобом для перевезення об'ємних вантажів без викиду шкідливих речовин в межах міста. Швидка підзарядка акумуляторних батарей займає 30 хвилин, а зарядка до повного рівня - всього 1,5 години. 

Концепція, що варта нагороди 

«При виборі переможців премії Green Truck Awards пріоритет віддавався концепціям, що здатні продемонструвати реальну практичну користь», - пояснює Герхард Грюніг (Gerhard Grünig), головний редактор журналів VerkehrsRundschau і TRUCKER. «Членів журі вразив той факт, що, купуючи дві вантажівки DAF CF Electric, компанія Contargo не тільки розглядала їх як передовий проект, націлений на покращення іміджу, а й протягом двох років проводила підготовку та скрупульозний аналіз комерційної доцільності у використанні електричних автомобілів для виконання перевезень в сегменті з повною масою 44 метричні тонни».  

Ідеально відповідає вимогам ринку 

Річард Зінк (Richard Zink), директор з маркетингу та продажу, член правління DAF Trucks, додає: «У майбутньому електричні вантажівки стануть частиною повсякденного життя в містах Європи. Інформація про технології електричного приводу і випробування в реальних умовах при підтримці таких провідних компаній, як Contargo, допоможуть нам покращити технічні характеристики серійних моделей і забезпечити повну відповідність нашої продукції потребам ринку».

Contargo планує повністю скоротити викиди вуглекислого газу до 2050 р. 

Цю мету особливо підкреслює Саша Хенк (Sascha Hähnke), керуючий директор Rhenus Trucking. «Разом з компанією Contargo ми збираємося поставити принципово новий вектор розвитку, впроваджуючи інновації, які не використовуються жодної транспортною компанією. Електричні моделі DAF Trucks входять до складу першого парку вантажних електромобілів у Німеччині. Такий крок дозволяє нам продемонструвати, що у цієї технології є майбутнє у різних сферах», - зазначає пан Хенк. Міхаель Віферс (Michael Viefers), генеральний директор Rhenus, додає: «Компанія Rhenus з великим ентузіазмом випробовує нові технології, що забезпечують більш економічну логістику. Ми завжди відкриті для інноваційних рішень, наша мета безперервно вдосконалювати і підвищувати екологічність нашого парку техніки, створюючи додаткові переваги для клієнтів». 

«Можливість знизити викиди CO2 майже на 90%»

При виборі кандидатів на вручення премії велике значення приділялося розгляду підтверджених розрахунків. Згідно з результатами таких розрахунків, використання вантажних автомобілів DAF CF Electric дозволяє знизити викиди вуглекислого газу не менше ніж на 38% при використанні будь-якої електрики: отриманої з екологічно чистих або невідновлюваних джерел. «Компанія Contargo планує повністю перевести свої термінали на екологічно чисту електрику, - додає Ян Бургдорф (Jan Burgdorf), керівник відділу випробувань і технологій видань VerkehrsRundschau і TRUCKER. "Завдяки цьому викиди COв рамках повного циклу можна зменшити практично на 90%». 

DAF CF 450 теж піднявся на подіум Green Truck 

Крім DAF CF Electric ще одним лауреатом премії Green Truck 2019 стала модель DAF CF 450. На випробувальному маршруті журналу Trucker ця вантажівка показала дуже низький рівень витрати палива - всього 23,39 л на 100 км, - що в черговий раз підтверджує прагнення компанії DAF до створення максимально економічних дизельних двигунів для далеких перевезень.

DAF-CF-Electric-wins-Green-Trucks-Award-2019-Hand-over-of-the-Award.JPG

Світлина

Зліва направо: Герхард Грюнігена (Gerhard Grünig), головний редактор журналу VerkehrsRundschau і TRUCKER вручає нагороду Green Truck Logistic Solutions Award Хайнріху Керштгенсу (Heinricht Kerstgens), генеральному директору Contargo, і Максу Францу (Max Franz), представнику DAF Trucks Deutschland. Справа: Ян Бургдорф (Jan Burgdorf), редактор журналів TRUCKER і Verkehrs-Rundschau.



Знайди найближчого дилера DAF